I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia Usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.khaithai.pl. Sklep prowadzi spółka KHAI THAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Przyszowicach, ul Gliwicka 18, 44-178 Przyszowice, wpisana do rejestru sądowego KRS 0000628475 w Sądzie Rejonowym w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 6783161715, REGON: 364962777. zwana dalej Sprzedawcą.
  2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
    a. adres poczty elektronicznej: biuro@khaithai.pl;
    b. pod numerem telefonu: +48 690 221 221;
    c. formularz kontaktowy dostępny na stronie www.khaithai.pl
  3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w subdomenie  internetowej www.khaithai.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  4. Sprzedawca informuje, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.

II. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  2. Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym;
  3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  4. Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;
  5. Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
  6. Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;
  7. Regulamin – niniejszy dokument;
  8. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
  9. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  10. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);
  11. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  12. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

III. Usługi

  1. Usługa prowadzenia Konta dostępna jest po dokonaniu rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na stronie. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta.
  2. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  3. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.

IV. Regulamin Voucherów

TERMIN WAŻNOŚCI

  1. Voucher upominkowy, zwany dalej voucherem jest ważny pół roku od czasu od jego wystawienia. Data ważności jest zapisana na voucherze.

 

ZASADY DOT. VOUCHERA

  1. Voucher może być wystawiony tylko na konkretny zabieg .
  2. Voucher może być zrealizowany najpóźniej w dniu zabiegu/masażu.
  3. Voucher nie łączy się z innymi promocjami/voucherami i nie można go zamienić na gotówkę.
  4. Voucher nie podlega zwrotowi lub wymianie na gotówkę
  5. Przy zakupie/wykorzystaniu Vouchera nie są dodawane punkty do konta stałego klienta.
  6. Voucher zakupiony na pakiety masaży, może być wykorzystany tylko przez jedną osobę.
  7. Voucher ma charakter imienny – oznacza to, że wystawiany jest na dane konkretnej osoby wskazanej przy zakupie.
  8. Voucher nie ma charakteru kwotowego i uprawnia wyłącznie do realizacji wskazanego zabiegu.

 

REALIZACJA VOUCHERA

  1. Voucher może być zrealizowany przez osobę, która nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do wybranego zabiegu.
  2. Warunkiem realizacji vouchera jest przekazanie go pracownikowi obsługi Pacjenta, przed wizytą w dniu jego realizacji.
  3. Voucher na masaże 90minutowe /120minutowe musi być zrealizowany na jednej wizycie (nie ma możliwości rozdzielenia go na dwie wizyty)
  4. Zagubienie/zniszczenie lub przekroczenie terminu ważności vouchera jest jednoznaczne z brakiem możliwości realizacji go i odstąpieniem od wszelkich roszczeń z tego tytułu (przez nabywcę lub okaziciela, który taki voucher otrzymał) wobec wystawcy.
  5. Przeterminowany Voucher do 3 miesięcy podlega dopłacie za masaż w kwocie 50% ceny masażu

Voucher przeterminowany powyżej 3 miesięcy podlega 100% dopłacie za masaż

 

REKLAMACJE

  1. Reklamacje związane z zakupem lub realizacją vouchera można składać pisemnie w recepcji salonu KhaiThai lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@khaithai.pl.
  2. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko osoby, na którą został wystawiony voucher, numer vouchera, datę zakupu oraz opis zgłaszanego problemu.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania.
  4. O wyniku rozpatrzenia reklamacji osoba składająca zostanie poinformowana drogą elektroniczną lub pisemnie.
  5. W przypadku uznania reklamacji klientowi przysługuje rekompensata zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz niniejszym regulaminem.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zakup vouchera oznacza akceptację Regulaminu przez samego nabywcę oraz okaziciela, który taki voucher będzie realizował.
  2. Regulamin dot.voucherów upominkowych dostępny jest na stronie internetowej www.khaithai.pl oraz na recepcji w salonach masażu KhaiThai
  3. Zagubienie/zniszczenie lub przekroczenie terminu ważności vouchera jest jednoznaczne z brakiem możliwości realizacji go i odstąpieniem od wszelkich roszczeń z tego tytułu (przez nabywcę lub okaziciela, który taki voucher otrzymał) wobec wystawcy.

 

V. Regulamin Konta Stałego Klienta

 

Aby przystąpić do Programu konieczne jest łączne spełnienie następujących warunków:

  1. Odbycia i opłacenia masażu tego samego dnia w jednym z czterech stacjonarnych salonów masażu KhaiThai
  2. Podanie przez Uczestnika swoich danych osobowych – imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu oraz złożenie oświadczenia o zgodzie Uczestnika na przetwarzanie jego danych osobowych w celach związanych z realizacją Programu. Spełnienie tego warunku następuje poprzez prawidłowe wypełnienie i podpisanie formularza dostępnego w sklepie.
  3. Zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu oraz jego zaakceptowanie.
  4. a) Od momentu założenia Konta Stałego Klienta Uczestnik może gromadzić punkty na swoim koncie posługując się Kontem Stałego Klienta podczas zakupów w salonach masażu KhaiThai
  5. b) Punkty na koncie stałego klienta są ważne przez 180 dni od daty dodania. Po tym czasie punkty przepadają i nie ma możliwości ich przywrócenia
  6. c) Do Uczestników Programu mogą być kierowane specjalne, selektywne oferty.
  7. d) Konto Stałego Klienta jest przypisana tylko do jednego Uczestnika Programu.
  8. e) Uczestnikowi nie wolno udostępniać Konta osobom trzecim, pod rygorem pozbawienia przywilejów wynikających z Programu, w tym utraty zebranych na Koncie punktów.
  9. f) Organizator lub jego pracownik może poprosić każdą osobę posługującą się Kontem Stałego Klienta o okazanie dokumentu tożsamości, w celu potwierdzenia upoważnienia danej osoby do posługiwania się okazywaną Kontem Stałego Klienta.
  10. Konto Stałego Klienta jest tylko formą elektroniczną.
  11. Konto Stałego Klienta nie jest kartą płatniczą, kredytową ani bankomatową.
  12. Konto stałego klienta uprawnia do uzyskania rabatu w stacjonarnych salonach masażu KhaiThai
  13. Rabaty uzyskane z tytułu konta nie łączą się z innymi promocjami
  14. Korzystanie z konta możliwe jest tylko przez osobę do niej przypisaną
  15. Do programu może dołączyć każda osoba powyżej 13 roku życia. Warunkiem jest założenie konta i podpisanie zgody na przetwarzanie danych osobowych
  16. Wypełnienie formularza jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Khai Thai sp. z o.o, ul. Gliwicka 18 44-178 Przyszowice, danych osobowych w celu udziału w Programie Lojalnościowym i założenia Konta Stałego Klienta w salonach masażu KhaiThai.
  17. Podpisanie uzupełnionego formularza rejestracji oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zawartych w formularzu
  18. Program ma na celu nagradzanie lojalnych klientów salonu masażu KhaiThai, poprzez przyznanie punktów na kolejne masaże
  19. 10 złotych to 1 punkt
  20. Podczas transakcji klient musi poinformować personel o posiadaniu konta stałego klienta

Gromadzenie punktów na koncie Uczestnika Programu

  1. Punkty w Programie przyznawane są za dokonanie zakupu (masażu) w stacjonarnym salonie masażu KhaiThai
  2. Punkty mogą być naliczane wyłącznie po skorzystaniu i opłaceniu masażu przez właściciela konta
  3. Punkty przeliczane są na podstawie dokonanego zakupu w złotówkach, 10 zł przekłada się na 1 punkt (10% wartości każdego masażu)
  4. Rabat przypisany do Programu, nie łączy się z innymi rabatami i ofertami.
  5. Uczestnik jest uprawniony w każdym czasie do otrzymania informacji o stanie konta stałego klienta i ilości punktów zgromadzonych na Koncie. Informację taką może uzyskać osobiście w salonie KhaiThai oraz telefonicznie : 690 221 221
  6. Punkty nie są naliczane podczas wykorzystania vouchera lub jego zakupu.
  7. Punkty zebrane na Karcie Uczestnika nie podlegają wymianie na gotówkę, ani nie mogą być odstąpione ani zbyte przez Uczestnika osobom trzecim.
  8. Punkty nie mogą być wymienione na voucher podarunkowy.

VI. Ceny i metody płatności

  1. Ceny usług podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
  2. Transakcje realizowane są wyłącznie za pośrednictwem bramki płatności udostępnianych Klientowi po złożeniu zamówienia.
  3. Klient może wybrać następujące metody płatności:
    a. płatności elektroniczne obsługiwane przez system Przelewy24 (w tym szybkie przelewy online, BLIK, karty płatnicze),
    b. inne metody płatności, jeśli zostaną wskazane na stronie Sklepu.
  4. Realizacja zamówienia następuje po potwierdzeniu otrzymania płatności przez Sprzedawcę.
  5. Prawo konsumenta i przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.

VII. Prawo odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy:
a. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa.

b. Prawo odstąpienia od umowy przysługuje również Przedsiębiorcy dokonującemu zakupu w celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, jednak niemających dla niego charakteru zawodowego („przedsiębiorca na prawach konsumenta”).
c. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien złożyć stosowne oświadczenie woli w formie elektronicznej lub pisemnej, w terminie wskazanym powyżej.
d. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

VIII. Reklamacje 

  1. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres ul. Gliwicka 18, 44-178 Przyszowice2. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
  2. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  3. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres Khai Thai ul Gliwicka 18, 44-178 Przyszowice, na adres poczty elektronicznej: biuro@khaithai.pl , numer telefonu  +48 690 221 221
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

X. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  2. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
  3. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
  4. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
  5. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

XI. Ochrona danych osobowych

Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na stronie Sklepu.

XII. Postanowienia końcowe

  1. Zawarte w niniejszym Regulaminie zapisy dotyczące Konsumenta, w przedmiocie odstąpienia od umowy oraz reklamacji, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Nie stosuje się zapisów o pozasądowych sposobach rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  5. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.